Fortsätt till huvudinnehållet
Logo

Koordinator/Verksamhetsutvecklare på Grefs

Är du flexibel och nyfiken, då är det dig vi letar efter!

Grefs har en gedigen historia som det lokala och genuina familjeföretaget inom mark och entreprenadbranschen. Idag är vi en central aktör i norra Dalarna där vi levererar kvalitativa tjänster och är ett fullserviceföretag inom entreprenad och transport. Vi är en del av Fiskarhedenkoncernen som förutom vår verksamhet inom entreprenad innehåller sågverk, fastighetsbolag, komponent- och fönsterfabrik.

Vi är närmare 30 anställda med huvudkontoret mitt i vackra Orsa där vi tillsammans strävar efter att leverera hög kvalitet och anpassade lösningar efter kundens önskemål. För oss betyder våra värdeord Kvalitet, Engagemang, Långsiktighet och Positivitet att vi genom vårt arbete ska fortsätta vara det självklara valet som leverantör även i framtiden.

Vi är just nu inne i en expansiv fas och behöver förstärka vårt team med ytterligare en person. Vill du arbeta i ett familjärt företag med goda framtidsutsikter? Då är det dig vi söker!

Om jobbet

Hos oss får du arbeta brett i hela verksamheten där en dag kan innebära allt från att delta i allt som berör våra projekt till att ta emot kundbesök på vårt kontor. Du kommer vara en viktig kugge som avlastar och förstärker vårt team med verksamhetsutveckling inom organisationsutveckling och systemstöd som vi använder. Arbetet är både operativt och strategiskt och du är med och utvecklar de interna funktionerna, digitalisering, rutiner/strukturer och ser över våra kunderbjudanden och deltar i vår långsiktiga strategi med målsättning tillsammans med företagsledningen.

Om dig

Du som söker tjänsten har som lägst en gymnasieexamen alternativt flerårig arbetslivserfarenhet. Då tjänsten är av stor bredd önskar vi att du har erfarenhet av att leda förändrings- och utvecklingsarbete, gärna från tidigare ledande roller som verksamhetsutvecklare, eller ledare med personalansvar i organisation eller liknande roll. Vi jobbar uteslutande digitalt så en god datavana och kunskaper i Office är ett krav. Har du kunskaper i projektredovisningssystem, Smart Dok eller andra affärssystem är det meriterande. Du behöver kunna kommunicera flytande på svenska i tal och skrift samt inneha B-körkort.

Vi lägger störst vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du som söker både är effektiv, noggrann och tycker om att ha struktur. Ditt flexibla förhållningssätt och din nyfikenhet får dig att se möjligheterna i det du tar dig an. Du gillar att driva på och sträva mot mål och ser snabbt hur du ska ta dig vidare i ditt dagliga arbete. Vi tror att du är en engagerad person som gillar att din vardag är omväxlande utan att tumma på kvalitet och ordning.

Hos oss finns goda utsikter att växa och utvecklas i din roll och hos oss som företag. Känner du att du passar in i det vi söker? Då är det här en tjänst för dig!

Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är 4/6

Vid frågor är du välkommen att kontakta våra rekryterare på Boss Business Partner, Sofia Wester 073-934 43 94 eller Evelyn Hult 070-257 82 12